Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

wolkom op myn blog

Wolkom, mijn naam is Anja. Nou denk je misschien, niet zo'n goed begin, meteen een dikke spelfout, maar wolkom betekent welkom in het Fries. En welkom ben je. Wat leuk dat je mijn blog eens komt bekijken. Ik ben alweer een tijd bezig mijn creatieve uitspattingen op de foto te zetten en het leek me leuk om ze dan met anderen te kunnen delen. Vandaar deze blog. Ga lekker rondneuzen en misschien kom je nog wat leuke ideeën tegen.  Een reactie is natuurlijk altijd welkom.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb net je blog even bewondert.... Wat een prachtige hartjes heb je gemaakt!!!! Leuk!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog (tot nu toe, hihi)!
    Ik ga je volgen!
    Veel plezier met bloggen!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke om zo weer nieuwe Creatie's te bekijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook volger geworden.Hoe meer creativiteit (voor het liefst einig geld) hoe leuker.
    Welkom (wolkom) in blogland en veel plezier.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...