Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

borduren

Ongeveer een jaar geleden leek het me leuk om ook eens te gaan borduren. Mijn schoonmoeder doet dit ook veel en ik was eigenlijk gewoon nieuwsgierig of ik dit ook leuk zou vinden.
Om nou niet meteen heel groot te beginnen heb ik eerst dit geurzakje gemaakt.

Dat ging goed en het volgende project mocht dus wel wat groter worden.
Na wat gezoek kwam ik een afbeelding tegen waarop 2 meisjes stonden die in de tuin aan het werk zijn.
Aangezien ik zelf twee meiden heb sprak dit me wel heel erg aan. Dus bestelt en vol goede moed begonnen. Het werk lag ook wel eens een maandje stil, maar opgeven is er eigenlijk nooit bij geweest.
En deze week heb ik hem eindelijk afgekregen. Vanmorgen heb ik hem in een lijst gedaan en nu staat hij op de kast te pronken. Als je op foto zelf klikt kun je hem nog wat beter zien. Ik kon niet dichterbij fotograferen, dan kwamen er van die rare strepen op. Zal wel van het glas komen.

En nu?   Ik denk dat ik  weer een nieuwe ga uitzoeken. Wat het word weet ik nog niet precies. Ik zag ook een paar van vera de muis die me wel aanspraken. We zullen zien.

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat mooi, die 2 meisjes.
    En nee....borduren is niet mijn ding en dat zal het nooit worden.
    Maar deze vind ik erg mooi, complimenten.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk blog kom zeker meer bij je langs. Bedankt dat je bij mijn volger bent geworden.

    Groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n vogeltje op een zakje en de twee meisjes zijn ook erg mooi. Ook ik mag graag borduren er zijn zoveel leuke dingen om te maken, maar ja die tijd. zelf ben ik heel druk met vilt creaties te maken waar ook veel tijd in gaat zitten. Maar ooit ga ik toch weer borduren want er liggen nog heel wat borduurpakketten op me te wachte. Ook welke van Vera de Muis.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...