Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

paaskrans

Mijn paaskrans is af. Ik vindt het altijd erg leuk om mijn krans, die aan de voordeur hangt, aan te passen aan het seizoen. Nu kwam ik tijdens mijn dagelijkse blogleesrondje een heel leuk idee tegen.
Op de blog van freubelmiep stonden twee leuke harten met een haas erop genaaid. Ik ben meteen mijn stofjeskast ingedoken om ze ook te maken. Vervolgens kwam ik op de blog van tintangel een idee tegen om piepschuim eieren te bekleden met stof. Deze maken de krans helemaal af. Nog wat leuke narcisjes erbij om het helemaal een voorjaarsgevoel te geven. En voila, hier is hij dan.





Nog even een paar van dichterbij. Ik hoop dat iedereen die de komende weken bij ons huis langs fietst er lekker vrolijk van word.

4 opmerkingen:

  1. Het is zeer zeker een krans om vrolijk van te worden en hij kan nog een poos op je voordeur hangen.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan baal ik weer dat wij een kunsstof voordeur hebben! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke krans heb je aan je deur hangen. Als men daar niet vrolijk van wordt.....
    Leuk gedaan met de verschillende figuurtjes.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    wat maak jij een leuke dingen! Ik ben ook dol op kransen; ze zijn zo lekker veelzijdig!
    -Ik volg!-
    Groetjes van Nicole
    Maaksels en Meer

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...