Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

sneeuwklokjes

Ik weet niet of je wel eens op de blog van Corina viltcreaties hebt gekeken, maar dat is echt de moeite waard. Deze 3 dametjes heeft zij ook ontworpen. Ik was meteen verkocht toen ik ze zag en heb het patroon bestelt. Vilt erbij gekocht en naaien maar. En dit is het resultaat. Omdat mijn huis op dat moment meer in de paarse stijl was, heb ik bij de xenos wat leuke vaasjes en glaasjes erbij gezocht, een nieuw stofje om een kussentje en voila, weer een heel ander sfeertje in huis.

Op de salontafel heb ik het groene kleurtje op deze manier toegevoegd.
Ik heb 3 piepschuimballen met lijm ingespoten en met mos beplakt. Daarna kleine bloemetjes geknipt met een een groen hartje en in het midden vastgezet met een mooi speld.
Het staat zo ontzettend leuk. Ben er helemaal trots op.



En wie er ook heel erg mooi bij past is Wobbes Wiebelteen. Een ontwerp van tintangel.
Ik kon er nooit het perfecte plekje voor vinden en nu, met deze kleur groen, past hij er helemaal perfect bij.

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er gezellig uit, helemaal voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooohh het ziet er heel schattig uit, en al helemaal voorjaar.
    Ben zo al bloggend hier op jouw nieuwe blog terecht gekomen en dat ziet er veelbelovend uit.
    freubelgroetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...