Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

drie kuikentjes van atelier pippilotta

Wat een heerlijke dag is het weer. Volop zon en een fijn temperatuurtje. Ik heb vanmorgen mijn laatste kuiken in het zonnetje zitten naaien. Nu zijn ze alledrie af en kon ik een mooi plekje voor ze zoeken. Afgelopen weekend was ik me een beetje te buiten gegaan aan het kopen van paaseitjesen en paaskipspekjes.  Het staat zo vrolijk, al die leuke kleurtjes. Er is echter ook al een heel groot deel van verdwenen. We zijn hier allemaal grote chocoladeliefhebbers en als ze dan zo voor je neus staan te lonken, dan denk je toch al snel, nou nog eentje dan. Gelukkig waren er nog genoeg over om er een mooi plaatje van te maken



Ik hoop dat het bij jullie net zo zonnig is als hier en maak er een heerlijke dag van.

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...