Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

het eindresultaat

Zo, eindelijk weer even tijd voor een nieuw berichtje. De winkel waar ik werk is van eigenaar verwisseld en als gevolg daarvan moest de winkel helemaal gerestyled worden. Normaal werk ik twee volledige dagen, maar deze week werden dat er vier. Maar vandaag stond ik niet op het rooster, dus het eerste wat ik wilde doen was mijn klokje afmaken. Schoonmaken en stofzuigen kan later altijd nog wel. Na het brood eten liggen er toch altijd weer nieuwe kruimels. Er moest niet zo heel veel meer aan het klokje gebeuren, dus na een half uurtje kon ik al deze mooie foto maken.



De bloemetjes hingen al op dit eigenlijk voor kaarten of foto's bedoelde hart, maar het klokje past er heel mooi tussen.


Het volgende project is waarschijnlijk het maken van de drie kleine kuikentjes.
 Pasen komt steeds dichterbij.

1 opmerking:

  1. Wat gaaf! Wat een super leuk klokje, ik snap dat je daarvoor de stofzuiger negeert...
    Ik vind die bloemetjes ook zo leuk!

    Ben benieuwd naar je kuikens

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...