Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Marie

Ik ben begonnen aan een wat groter project, en daar gaat even wat meer tijd in zitten, vandaar vandaag een foto van Marie. Marie Pattiserie is een ontwerp van jit design. Ze zit alweer een tijdje te pronken in mijn vensterbank en nog steeds vind ik haar prachtig. Dit was echt een gevalletje van liefde op het eerste gezicht. Het is zo jammer dat jit design op het moment niet zo heel veel ontwerpt, maar ja ik begrijp ook wel dat daar natuurlijk veel werk in gaat zitten. Ik heb Marie voor de foto even buiten gezet. Met het mooie licht dat er nu is worden de foto's veel mooier dan binnen. Maar nu zit ze veilig weer op haar plekje binnen. Moet er toch niet aan denken dat er een vogel op poept. Er zit hier in de bomen een hele mussenkolonie en die zijn veel bij de voedertafel te vinden. Het is wel gezellig al dat vliegende volk. Ze tsjirpen er ook altijd lustig op los, soms heb je net het gevoel alsof je midden in het bos woont i.p.v. midden in een dorp. Maar zoals ze altijd precies op je schone wasgoed weten te mikken lijkt me binnen toch de veiligste plek.







Fijn weekend allemaal.



                                         

                                       






3 opmerkingen:

  1. Ja zeker is ze mooi Marie Patisserie. Voor mij was het ook liefde op het eerste gezicht.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is enig! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...