Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

tuinmeisje

In mijn vorige bericht heb ik de foto's laten zien van mijn Tildapop met haar vaasje gevuld met Helleborus.
Om een mooie foto te krijgen had ik haar buiten op de sidetable gezet. Dit zag er heel leuk uit, maar om haar nou buiten te laten zitten vond ik zonde. Maar ja, het was wel een mooi plaatje vanuit het keukenraam gezien. Wij kijken rechtstreeks uit op de achtertuin. Zowel in de keuken als in de kamer. En dan begint het toch weer te kriebelen. Ik had ook nog een patroon voor een kleinere tildapop en na er drie gemaakt te hebben, moest ik dat toch onderhand wel vrij snel kunnen. En voor een plekje in de tuin hoefde het ook niet zo heel precies. Dus hup de naaimachine op tafel en gaan maar. Als kleding wilde ik haar graag een tuinbroekje geven. Ik heb het patroon voor de broek wat verlengd en er stukjes stof aan vastgespeld voor over de schouders. Nog een zakje op het voorpand (lekker makkelijk vastgemaakt met zoomband, even strijken en klaar.) en ze was klaar om de tuin in te gaan. Nu, iedere keer als ik de tuin in kijk, zie ik haar zitten. Het is toch zo'n leuk gezicht. Het was het werk weer helemaal waard.





Nou afwachten wat er gaat gebeuren als het de eerste keer gaat regenen.
 Ik hoop dat ze wat rechtop blijft zitten.











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...