Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

vogeltjes op mijn krans

Helaas, het weekend is alweer voorbij. Wat gaat dat toch iedere keer ontzettend snel. Zaterdag was het hier best lekker weer dus het grootste deel van die dag hebben we in de tuin doorgebracht. Onze tuin ligt in deze tijd van het jaar nog niet de hele dag in de zon, om een uur of vier wordt het dan toch wat te koud, dus aan het eind van de middag zijn we nog even een ijsje gaan halen. Van dat lekkere verse schepijs in alle smaakjes die je je maar kunt bedenken. Twee bolletjes natuurlijk, anders kom je er nooit aan toe om alle smaken uiteindelijk te proeven.


 Zondag was het hier weer bijna een beetje herfst. Regen en harde wind. Tijd voor familiebezoekjes dus. Tussendoor ben ik maar eens aan mijn nieuwe borduurwerk begonnen. Het was eerst wel weer even wennen, maar na even stug doorwerken heb ik de eerste vlinder er nu op staan. En als je dat resultaat dan weer ziet, stimuleert het ook wel weer om verder te gaan. Ook ben ik bezig geweest met een krans voor op de achterdeur. Hiervoor heb ik de rieten krans bekleed met jute gebruikt. De vogeltjes die er op zitten had ik ook al eens eerder gemaakt en met een grote speld heb ik ze in het riet vastgedrukt. Beetje kaal nog, dus heb ik er nog wat eitjes bijgedaan. Die heb ik ook gewoon met een speld vastgezet. Niet heel veel werk dus, maar wel een leuk resultaat.


Het patroon voor de vogeltjes is te vinden op http://hobby.blogo.nl/files/2011/01/vogel-van-vilt-patroon.jpg




En dan is het nu weer maandag. Vergeleken met gisteren een wereld van verschil. Vanmorgen om half tien zat ik al buiten in het zonnetje de nieuwste ariadne te lezen. Pure ontspanning. En nu dus een stukje te typen in dit heerlijke weertje. Laten we hopen dat we een mooie lente krijgen.















1 opmerking:

  1. Wat een leuke vogeltjes zeg en je borduurwerk is prachtig mooi !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...