Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Broekemans fotoshoot

Zo, broekemans staat op zijn plek. Ik wilde hem graag op mijn butlertray hebben samen met wat mooie potroosjes. Op de butlertray had ik het sneeuwklokgezinnetje staan. Het ging me echter te veel aan het hart om die nu al te moeten verplaatsen, dus na de boel wat anders te hebben ingedeeld staan ze er nu allemaal samen op. En al zeg ik het zelf, ze passen heel mooi bij elkaar.


Voor de foto heb ik ze even buiten gezet. Het zonnetje schijnt hier eindelijk weer eens, dus het perfecte moment om even een mooi foto te nemen





Ik ben toch blij dat ik voor gele roosjes heb gekozen. Het word zo een lekker fleurig hoekje



Ik ben ook een beetje tuingek, zodra het mooie weer eraan komt kan ik niet wachten om lekker met mijn handen in de modder te wroeten.  Ik heb dan ook alvast wat dingetjes gezaaid. De radijsjes en de sla doen het al heel goed. 




Helaas hebben de slakken mijn andijvieplantjes helemaal kaal gevreten. Die vonden ze nogal lekker volgens mij.


Beetje zielig gezicht zo.

2 opmerkingen:

  1. Broekemans is erg leuk geworden zeg ... en inderdaad nog even genieten van je 'Sneeuwklokjes' !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig plaatje geworden! Broekemans is erg goed gelukt.
    Lijkt me zo leuk om je eigen groentetuintje te hebben...jammer dat de slakken zo hongerig waren. hihi

    p.s. is mijn mail aangekomen? Ik heb .com gebruikt, maar misschien is het wel .nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...