Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Broekemans


Ja, daar is hij dan, broekemans is af. Nou ja bijna dan. Ik moet de roosjes nog wel maken. Maar daar heb ik al even eentje van geprobeerd en dat gaat best wel vlot. En het is een leuk werkje, dus dat komt wel goed. Voor de foto heb ik hem eerst even op mijn dienblad gezet, maar als hij straks helemaal af is wil ik hem graag op mijn butlertray. In de winkel zag ik leuke gele potroosjes. Die passen er volgens mij heel mooi bij. Of mischien toch witte? Daar moet ik nog maar even over nadenken.
Maar eerst even genieten van broekemans. Iedere keer als ik naar hem kijk word ik er weer helemaal blij van. 






Vergeten jullie de give away niet. Je kunt je nog opgeven tot en met zondag. Paasmaandag zijn de kinderen lekker thuis, dus dan kan een van hen de winnaar uit de hoge hoed halen

2 opmerkingen:

  1. Hij is super geworden Anja! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk ... nu nog de eieren verstoppen in zijn zakken ! Leuke frisse kleurtjes ook ...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...