Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Tekkel

Vorig weekend zag ik in zo'n leuk verleidelijk klein woonwinkeltje een gehaakt tekkeltje staan. Hij was me echter net wat te duur. Eenmaal thuis bleef dat kleine hondje in mijn hoofd rondspoken. Haken kan ik echter niet. Tenminste niet goed genoeg om zoiets te fabriceren. Maar naaien kan ik wel goed en vilt ligt er genoeg in de kast. Dus na wat googlen op het web had ik wel een beetje een idee hoe het moest worden. Ik ben begonnen met het lijfje. Dat was nog niet al te moeilijk. Eigenlijk gewoon een lange worst. Met het kopje ben ik iets meer aan het stoeien geweest. Eerst heb ik het met papier vorm proberen te geven en toen ik daar tevreden over was heb ik het uit vilt geknipt. Op de foto kun je zien hoe ver ik nu ben. Het moeilijkst is nog de juiste verhoudingen weten te vinden.



Als ik bezig ben maak ik er wel altijd een rommeltje van.





                           Ach, een tekkeltje is toch ook eigenlijk een klein worstje op pootjes.




Ik ben benieuwd of ik hem dit weekend af kan krijgen.



Bij de cavia's is het nog rustig. Gelukkig wel, beter nog iets langer wachten en gezonde cavia's dan te vroeg geborenen


Een heel fijn weekend allemaal.

En voor degenen die met hun spulletjes tijdens koninginnedag op de markt staan:

Heel veel succes met verkopen!





5 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel fijn weekend!

    Je tekkel gaat vast heel leuk worden!
    Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jij een heel fijn weekend, en je tekkel wordt vast mooi. Je hebt in ieder geval al erg leuke kleurtjes gebruikt.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er nu al heel leuk uit ... ben benieuwd naar het eindresultaat !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! En vilt kan inderdaad net zo goed.
    Succes met het afwerken, hij wordt vast mooi!

    Groetjes,
    Lybrich

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...