Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

vogelkooitje

Afgelopen weekend kwam ik dit leuke vogelkooitje tegen bij de action. Er was ook nog een slagje kleiner, maar met dit formaat dacht ik net iets meer te kunnen. Nu had ik voor broekemans al allemaal kleine roosjes gemaakt, dus hier was ik aardig handig in geworden. Ik heb voor gele roosjes gekozen, dan passen ze mooi bij de echte. Er moest natuurlijk ook een vogeltje in komen, dus de jutekrans moet het nu met een vogeltje minder doen. Ik heb al zo veel plezier gehad van deze vogeltjes. Ze komen iedere keer weer ergens terug. Ik heb er toen drie gemaakt, maar ik wil er binnenkort toch nog een paar bij maken. Maar nu eerst het resultaat van mijn opgepimpte vogelkooitje.







Het vogelkooitje hangt nu voor de tuindeuren. Vogeltjes moeten
 wel een beetje naar buiten kunnen kijken toch?


Waar ik ook me bezig ben geweest is de krans voor aan de voordeur. Pasen is geweest, dus werd het tijd voor wat anders. Maar ja, wat?????????????

Na even wat gegoogled te hebben kwam ik een hele mooie tegen die ook goed in vilt was uit te voeren. 
Ik laat alvast een klein beetje zien, maar de hele foto komt pas als hij helemaal af is. 








Een heel fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Leve de Action! Heb geen aandelen hoor maar oh wat vind je daar toch leuke spulletjes! En die roosjes heb je ook mooi gemaakt. Een geslaagde combinatie!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk vogelkooitje!
    Jammer genoeg hebben we hier in Noorwegen geen Action.
    Je roosjes zijn erg mooi geworden!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Action is een prachtige winkel ... leuk zo gedaan !
    Ben benieuwd naar je nieuwe project ...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...