Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

voorjaarskrans

De nieuwe krans voor aan de voordeur is af. Als ik dan eenmaal een idee in mijn hoofd heb zitten, dan moet het ook meteen gebeuren. Dus na een ochtend en een stukje middag stug doorwerken is dit het geworden.



De volgende dag liep ik wel een beetje moeilijk, mijn rug was het er niet helemaal mee eens dat ik zo lang had doorgewerkt, maar als ik hem nu zie hangen aan mijn deur is het de moeite waard geweest. Helemaal in voorjaarssfeer.




Het idee voor deze krans komt van de blog van 


Zij maakte de krans met een houten vogelhuisje, maar omdat ik graag met vilt werk, heb ik het op deze manier gedaan




Dit weekend was het in Nederland museumdag. In Leeuwarden kon je van museum naar museum gereden worden in oude legerauto's. Een superleuk idee, dus op naar Leeuwarden.
In alle musea waren leuke speurtochten voor de kinderen uitgezet, dus voor hen was het ook leuk om eens rond te kijken. Kinderen konden overal gratis naar binnen en voor ons was het maar € 1,00 per persoon..
Zo zijn we begonnen in het keramiekmuseum, toen naar het natuurmuseum, het fries museum en verzetsmuseum en als laatst hebben we de oldehovetoren beklommen. Dit is de scheve toren van Friesland.
Je ziet hem op de achtergrond van de eerste foto.






Met een trapje moest je er iedere keer in klimmen. 







Grutte Pier                                                                                   Best wel hoog!                                                                  





Het was een fantastisch weekend.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke krans heb je gemaakt!
    Heerlijk dat vilt! Je kan er zo veel leuke dingen mee maken!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij schreef: "Als ik dan eenmaal een idee in mijn hoofd heb zitten, dan moet het ook meteen gebeuren." Haha, hoe herkenbaar!
    Dat hele museumweekend is aan mij voorbij gegaan... jammer! Volgend jaar weer een nieuwe kans. We zijn laatst wel met de kids naar het scheepvaartmuseum in Sneek geweest... een aanrader!
    Die krans is superleuk geworden, laat de lente maar lekker komen!
    Groet, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een warm welkom, deze krans. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige krans heb je gemaakt met een prachtigvogelhuisje met een lief vogeltje erin. Een mooi welkom aan de deur.

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...