Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Wie heeft er thuis de broek aan? + een give away

Ik ben weer een stukje verder met mijn pop. Vanmorgen heb ik de broek in elkaar genaaid. Ik heb het met de hand gedaan, al heb ik wel een naaimachine. Maar deze moet eerst uit de kast, verlengsnoer eraan, anders kom ik niet bij een stopcontact uit, juiste kleur op het spoeltje zetten, draden weer juist in de machine doen en dan eindelijk kan ik aan de slag. Voor mijn gevoel ben ik dan sneller als ik het even met de hand doe. De broek is nu dus af, hij lijkt wel een beetje groot, maar aan de zijkanten komen er nog bloemen in. Als ik nou alle tijd van de wereld had, ging ik lekker nog even door, maar zo'n ochtend is altijd supersnel voorbij. Morgen werken, dus woensdag maar weer even verder.



In het weekend ben ik veel aan het borduren geweest. Dit blijf ik toch ook erg leuk vinden. Een tijdje terug heb ik deze uiltjes geborduurd en nu heb ik er een leuk lijstje bij gekocht. Ik wilde al een tijdje graag ook eens een give away organiseren en dit lijkt met het perfecte moment ervoor.  Dus...  wil je graag kans maken op dit uiltjesborduurwerkje , laat het me dan even weten.


Met mijn grote borduurwerk ben ik ook weer wat verder.




Zo op deze manier gefotografeerd lijkt het al heel wat, maar als je dan het hele doek ziet blijkt het nog maar een heel klein stukje te zijn. 



Soms ben ik er weer heel druk mee bezig, maar het kan ook zo weer een tijdje stil liggen. Maar uiteindelijk krijg ik hem vast wel af.

3 opmerkingen:

  1. Leuk, hij begint al op broekemans te lijken. En ja, ik wil graag kans maken op jouw uiltjesborduurwerk. Mooi gedaan.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt een grappig mannetje die Broekemans. Je schiet al aardig op. even doorzetten. Je borduurwerk wordt vast ook erg mooi. En jaaaaa die uiltjes zijn helemaal in he!
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je popje wordt steeds meer popje! Leuk hoor.

    En ik maak ook graag kans op die mooie uiltjes. Wat zijn ze schattig!!

    Fijne dagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...