Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

het tekkeltje is af

Vanmorgen ben ik er maar eens voor gaan zitten om mijn tekkeltje af te maken. Het bleef er een beetje bij met al die andere interessante projecten. Mijn probleem.... ik vind ALLES zo leuk. Tussendoor probeer ik dan ook nog wat te lezen, want dat is ook een grote hobby van me. Ik heb nu net net deel twee van de hongerspelen uit en het laatste deel ligt al naar me te lonken. Mocht je een goed boek willen lezen dan kan ik deze serie van harte aanraden. Het zijn dikke boeken, maar als het verhaal je eenmaal te pakken heeft ben je er voor je gevoel veel te snel doorheen.

Maar dan nu het tekkeltje. De oren moesten ik nog aan elkaar naaien en op het hoofd bevestigen. Dat was dus het eerste wat ik heb aangepakt. Als ik dan zo bezig ben komen de ideeen vanzelf wel over wat er nog meer bij moet. Zo heeft het tekkeltje nu twee roosjes en een echte penning om zijn nek. Voor de foto heeft hij (of zij, ja wat is het eigenlijk?) zijn eigen mandje gekregen.



                                                              Is het geen schatje?










                                 Een heel fijn weekend allemaal



8 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan!!!

    Een tijdje geleden kreeg ik een promo-boekje van de Hongerspelen (eerste 2 hoofdstukken), ik was ook direct verkocht! Heb deel 1 deze week gekocht, moet er nog wel aan beginnen...
    Er is nu ook een film van uit, denk ik.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een schatje! Goed gelukt!
    Fijne dag en lees plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tekkeltje is super geworden!

    Fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis duidelijk een zij ... en ze is erg leuk geworden !
    Denk bij de meeste onderons dat we heel veel dingen leuk vinden en dus ook graag willen maken ...
    Groetjes,Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een leukerd is het geworden. Een leuke moderne tekkel.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heej wat leuk een fries :-) waar in friesland als ik vragen mag??
    En wat een lief hondje zelf ontworpen??
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...