Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

muisje van tintangel en 3 schatjes

Bij de aankoop van twee muizenpakketjes van tintangel kreeg je het muizenhartje gratis erbij. Een leuk klein pakketje om even een paar uurtjes bezig te zijn. Ik had nog nooit eerder een muisje van tintangel gemaakt, maar het was erg leuk om te doen. Binnenkort meer muizen dus.





Een tijdje terug heb ik het boekje schatjes uit de bibliotheek geleend en hier een paar patroontjes van overgetrokken. Niet heel veel werk om te maken, maar een erg leuk resultaat. Ik heb er sleutelhangers van gemaakt, daar hebben ze precies de juiste maat voor.



Echte schatjes toch?


4 opmerkingen:

  1. Zeker leuke sleutelhangers geworden en muisje maken dat is een leuk werkje om te doen !
    Groetjes,Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer erg leuk geworden!
    Ik heb nu ook wel weer zin gekregen om met vilt te gaan werken!
    Het is zo'n heerlijk werkje om te doen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief muisje! Lijkt me ook erg leuk om te maken.
    En de schatjes zijn echte schatjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die muisjes zijn zo leuk he :-)
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...