Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Naaldenmapje

Een van mijn favoriete sites om even lekker te sneupen naar nieuwe ideetjes is freubelweb. Hier worden allemaal patroontjes verzamelt die door anderen op het web zijn geplaatst. Het gaat van haken, breien, vilt naar met papier werken. Daar kwam ik ook dit ideetje tegen van een naaldenmapje. Een lief klein ontwerpje. Ideaal om die restjes vilt weg te werken. Ik vind het altijd zo zonde om restjes weg te gooien en bewaar alles dan ook netjes  in een mandje. ( nou ja netjes, het ligt in ieder geval allemaal bij elkaar in het mandje) Als ik dan kleine stukjes vilt nodig heb kijk (graaf) ik eerst daar even in. Als ik dan zo bezig ben komen er vanzelf meer ideetjes. Zo lijkt het me ook nog leuk om eentje te maken met een gehaakt bloemetje erop. Maar nu eerst de foto's van deze.


                                                 Het naaldenmapje is zo'n 5 bij 5 cm




De naalden die ik het meest gebruik heb ik er nu in gedaan. Voor de volledige verzameling zou ik nog wel een paar mapjes nodig hebben.



Afgelopen weekend heb ik ook weer twee schatjes afgekregen. Een lekker stoere Piraat Piep.




Met zijn eigen riempje met patronen



En als tweede Rammetje Rinkel


Vanavond gaan we de school helemaal in oranjesfeer hullen. Vanmiddag ga ik me dus bezig houden met het knippen van oranjeshirtjes uit papier. Binnen denk ik maar, want het is echt wel een stuk frisser dan vorige week.









2 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes weer...Veel plezier met versieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan hoor!!
    Jammer dat het weer zo koud is buiten!
    Veel plezier met de oranje versiering!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...