Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

square 1

Eigenlijk zou ik zaterdag pas naar de stad om garen te gaan halen, maar ik bedacht me dat het zaterdag natuurlijk gigadruk in de stad is vanwege het bevrijdingsfestival. Dus ben ik vanmorgen vroeg opgestaan om mijn vriend naar het werk te brengen, zodat ik vandaag de auto kon gebruiken. Om half tien zijn we vertrokken richting Leeuwarden. Eerst hebben we nog even wat zomerkleding geshopt en daarna zijn we naar de garenwinkel gegaan. Daar schrok ik echter nog al van de prijzen van 1 bolletje wol. Dan toch maar op internet bestellen had ik eigenlijk al besloten. Ik wilde graag ook nog donkerblauw voor de laatste bloem en besloot hiervoor maar even bij de Wibra te kijken. En wat bleek, precies de kleuren die ik zocht. Hoe is het mogelijk. En voor maar €1,00 de bol. Het zal vast niet zo'n goede kwaliteit zijn als in een echte garenwinkel, maar voor mij goed genoeg. Vandaar dat ik vandaag de eerste square kan laten zien. Maarre, dat voornemen om twee per dag te maken, dat laat ik even vallen. Alles op zijn tijd. En net als met het borduren, steeds een klein beetje verder. Dan komt het vanzelf af.


Bij de Wibra kwam ik ook nog dit vogelkooitje tegen voor aan de muur. Kon de verleiding natuurlijk weer niet weerstaan.






En dan nog even over mijn tekkeltje. Die heeft wel te lijden onder dat haakvirus. Zijn kop en zijn oren zitten nog met spelden aan elkaar, maar je kan al wel zien hoe hij er komt te zien. Het bloemetje op zijn oor wil ik nog vervangen door een roosje en voor zijn halsdoekje heb ik ook nog een ander stukje stof in de planning.
Hij moet ook nog net iets hoger op zijn pootjes komen. Maar vandaag even niet meer, nu nog even genieten van het zonnetje en dan zometeen mijn vriend weer ophalen. Tsja brengen betekent ook ophalen.
Maar het was een leuke dag zo met mijn twee meiden te winkelen.
















3 opmerkingen:

  1. Je square is erg leuk geworden!
    En je tekkeltje ook!
    Wat kan een mens toch heerlijk bezig zijn!
    En dan nog even lekker winkelen!
    Wat zijn we toch rijk met al die kleine dingetjes!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie square! En een super leuk vogelkooitje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je tekkel erg leuk! Wat een guitig beestje..
    En je eerste square ziet er ook goed uit hoor, komt helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...