Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

traktatie idee

Op 22 mei wordt mijn oudste dochter 8 jaar. Het werd dus zo ondertussen wel  tijd om eens te kijken of het traktatie idee wat ik in mijn hoofd had had ook werkelijk uitvoerbaar was. De vorm moest lijken op zo'n wicky ijsje dat je omhoog moet knijpen. En daar dan wat leuks in voor haar klasgenootjes. Ik had van dat leuke stippeltjes inpakpapier gehaald, dat leek me wel een vrolijk gezicht. Eerst hebben we rolletjes gemaakt van wat steviger papier en daar dan een stukje inpakpapier omheen. De uiteinden heb ik met de naaimachine dichtgenaaid. Mijn dochter maakte de rolletjes en ik naaide ze dicht. Prima teamwork.



Mijn werkplekje



haar werkplekje





Ik was na 20 stuks toch wel blij dat ze niet in een hele grote klas zit.




Het eindresultaat. Ze was er zelf helemaal blij mee. Nu nog wat labeltjes erop met haar naam en haar nieuwe leeftijd, en het dienblaadje nog wat opfleuren met lintjes.

Voor haar juf en meester moet ik nog even een beetje zoeken op internet, maar dat komt ook vast wel goed.





                   Fijn weekend allemaal!!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke traktatie! Zo gezellig met die stippeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee !
    Mijn dochter wil ook altijd iets leuks trakteren ( i.p.v standaard zakje chips )... dit jaar zelfgemaakte koekjes lolly's gemaakt.
    Alvast een gezellige dag toegewenst ...
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die stipjes! Ziet er gezellig uit!
    Je hebt er weer een nieuwe volger bij, leuk om even rond te neuzen door je Blog. Kom ook gerust eens bij mij koekeloeren.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anja,
    dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog!
    Ik vind het heel leuk om allerlei verschillende dingen te doen met verschillende materialen. Ik doe ook zo veel inspiratie op op andere blogs! Vandaar dat ik het heel leuk vind dat ik anderen ook weer inspireer. Het bloggen bevalt mij uitstekend en alle lieve en leuke berichten doen me elke keer weer goed!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anja,
    dank je wel voor je lieve berichtje op mij blog. Ik doe zoveel inspratie op op andere blogs dus ik ben heel blij dat ik wat terug kan doen. Het bloggen vind ik echt heel erg leuk, vooral vanwege al die gezellige mensen die leuke berichtjes plaatsen.
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jee, ik moet ook nog aan de slag; oudste is eind mei en jongste is begin juni jarig! Ik heb al een idee maar het moet nog even uitgevoerd worden.... zucht hihi! Maar jij hebt echt hele leuke dingen gemaakt, het ziet er heel feestelijk en spannend uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...