Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

van alles wat

Dit weekend ben ik natuurlijk veel aan het haken geweest. Ik heb nu vijf squares af en wilde deze toch nog even laten zien. Dan krijg je een idee van wat de kleuren moeten worden. Daarna zal ik jullie er een tijdje niet meer mee lastig vallen.  Dan wordt het weer tijd voor nieuwe ideeen . Zoals de krans voor op de voordeur tijdens het voetbal. Daar ben ik nou druk over aan het nadenken. Maar daar een andere keer meer over.




Mijn vriend zijn hobby is postcrossing. Euhh wat? Je krijgt dan via de postcrossingsite een adres van iemand ergens op deze wereld die je een kaartje moet sturen. Tegelijk krijg jij ook kaarten toegestuurd. Af en toe zitten er zulke leuke tussen zoals deze vandaag.



                                                              The wizard of Oz





inclusief leuke postzegels, deze kaart kwam uit China


En kijk eens wat we bij de voedertafel spotten.







Een groenling




En een vinkje.


Meestal zijn het alleen maar mussen en duiven die voorbijkomen, 
dus voor ons was dit wel bijzonder om te zien. 














2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke granny's! Dat gaat helemaal goed komen.

    Wat grappig, postcrossing...had er nog nooit van gehoord. Bijzondere kaarten wel.

    Wat leuk, die speciale gasten in je tuin. Daar moet je van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Postcrossing is echt heel fijn!!! Mooie kaarten inderdaad! En wat een vogels in de tuin, super! Bij mij komt er enkel 1 merel...(hebben onze 2 poezen hier iets mee te maken ;) ?).

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...