Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

vriendschapsarmbandje

Ik kwam een leuk vriendschapsarmbandje tegen op de blog van sascha-lovetoknit. Ik heb echter nog nooit een armbandje geknoopt. Gelukkig hebben we daar dan you tube. Werkelijk alles wordt uitgelegd daar. Toen ik eenmaal de basis door had bleek het niet zo moeilijk te zijn en ben ik maar van start gegaan. ROZE natuurlijk.
Tsja, moet mijn projecten toch ergens kwijt. Gelukkig heb ik dan twee meiden die dat helemaal niet erg vinden.
Het knopen neemt wel wat tijd in beslag, maar is best leuk om te doen. En je ziet snel resultaat.
Zo is hij geworden.






Wil je ook??  Op sascha haar blog staat uitgelegd hoe het moet ( + voor mij een beetje you tube erbij).

                             Als je het niet ziet zitten, ze geeft er ook twee weg als give away.







4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor zo'n armbandje!
    Dat deden wij vroeger ook al!
    Leuk dat al die dingen toch weer terug komen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Willen jullie er ook foto's bij zetten? Ik heb het zelf ook vaak geprobeerd, maar telkens is het mislukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe kom je op sascha's blog?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...