Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

weekendje vol leuke dingen

Na een leuk druk weekend had ik vanmorgen weer even tijd om creatief bezig te zijn. Na (snel) het huis te hebben opgeruimd ben ik gaan zitten (met een lekker bakkie thee) om nu eerst eens die laatste bloem voor aan de voetbalkrans te haken. Het ging lekker vlot en toen hij af was, was er nog genoeg tijd om hem op de krans te bevestigen. Nu moest er nog iets in het midden en het leek me wel leuk om een soort van spandoekje met Holland erop in het midden te bevestigen. Met lekker dik draad heb ik dat op een stukje vilt genaaid. Het spandoekje heb ik aan twee prikkers vastgemaakt en in de krans gestoken.





Hij was zo ook mooi, maar ik had toch het idee dat er nog iets mist. Ik heb er dus nog wat knoopjes in rood wit blauw opgeprikt. Ik heb hem nu eerst even in de keuken gehangen. Pas als het voetbal echt gaat beginnen gaat hij naar buiten aan de voordeur.













5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke krans zeg! 300 x beter dan die plastieken vlaggetjes die straks overal hangen haha! Oh ja, Aquazoo, daar gaan wij ook wel heen; mooi overzichtelijk en toch hartstikke leuk!
    Dank je wel voor je reactie over het muziekdoosje. Snap jij nou waarom die dingen zo duur zijn? Ik kan me niet voorstellen dat er andere materialen gebruikt zijn dan dat ik heb...
    Psssst er is een winkelier die mijn muziekdoosjes wil gaan verkopen, hoe leuk is dat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap inderdaad niet dat iets zo veel moet kosten. Het zal hem zeker niet in het materiaal zitten. En super dat je misschien in een winkel kunt verkopen. Wat mij betreft kun je je zelf een grote schouderklop geven. Heel goed van je.
      Als het zover is en een beetje in de buurt, ga ik graag eens kijken.

      Groetjes Anja

      Verwijderen
  2. Oh, super krans!!! Enne, flinke dochters heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke krans hoor ... laat het EK maar komen !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke krans!
    Heerlijk om zo verwend te worden door je dochters!
    Ze hebben leuke dingen voor je gemaakt!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...