Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

BABY'S *BABY'S * BABY'S * BABY'S

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ze zijn er. Vanmorgen had mijn oudste weer zoals gewoonlijk vol verwachting in het hok gekeken, maar weer niks. Om een uur of tien liep ik er toevallig langs en zag iets vreemds in het hok wat ik niet kon plaatsen. En dat was dus 1 van de baby's. Nog nat van de geboorte. Dus als een dolle ben ik mijn dochters gaan roepen, die voor op straat aan het spelen waren. Er stond ook een onbekend iemand bij zijn auto die me waarschijnlijk wel voor gek versleet, maar ja dat is dan maar zo. We konden eerst nog niet goed zien hoeveel het er waren en omdat ze ook nog maar net een paar minuutjes oud waren hebben we ze eerst even met rust gelaten. Later bleken het er dus vier te zijn. Vier lieve kleine schatjes. Een heel klein beetje jammer is het dat 3 van de 4 mannetjes zijn. Dit kun je bij cavia's meteen al zien en ik ben er vrij zeker van dat ik het goed gezien heb. Alleen het kleine meisje kan dus bij ons blijven. Maar zover is het gelukkig nog niet, eerst gaan we even genieten van dit kleine spul.










Zijn ze niet prachtig









En omdat de drie broertjes helaas echt niet bij ons kunnen blijven:


Woon je Friesland en heb je interesse?  Laat dan even een berichtje achter. Het liefst houden we de broertjes bij elkaar. 
















9 opmerkingen:

  1. Och wat een popkes! En wat zijn ze al groot! Ondanks dat ik het heel leuk en lief vind: we hebben al een konijn en een aquarium en daar wilde ik het toch maar even bij laten. Ik heb vroeger 2 cavia's gehad en die vochten constant. Toen heeft mijn vader een schot in de kooi gemaakt en daar sprongen ze doodleuk over heen! En een lawaai jonge! Ik hoop natuurlijk wel dat de mantsjes een goed tehuis krijgen watn ze zien er superschattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk. Gelukkig woon ik niet in Friesland :)
    Anders zou ik zo even langskomen. Maar wij hebben hier 3 dames wonen en daar kunnen geen beren bij. Veel plezier met de kleintjes.
    Groet, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een schatjes zijn het toch!
    Heb ook een keer een nestje gehad, vandaar dat ik er ooit 13 had!
    Ik ben gek op cavia's! Maar het is hier echt te koud voor ze!
    Veel succes met het jonge gezinnetje!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zien er zo'n schatjes uit!
    Als kind had ik ook een cavia,
    hij had drie verschillende kleuren:
    wit,bruin en zwart en als ik het mij
    goed herinner kon die precies fluiten.
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotjes!
    De mannetjes krijgen vast een goed thuis...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoe schattig zijn ze . Het zijn zo een lieve diertjes. Als kind had ik een cavia, carolientje, ze likte aan de soep uit een lepel :)
    leuke blog heb jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik woon wel in Friesland :-) maar ik heb al kleine konijntjes :-) ook zo schattig net als je caafjes lief hoor!!
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...