Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Even voorstellen: Streep

Ik wil jullie even voorstellen aan Streep. Streep is een pracht van een zebra die ik gewonnen heb bij de give away van Anka. Haar blog kun je hier vinden. Kijk er eens rond want ze maakt hele mooie dingen. Gisteren kwam Streep bij ons aan. Helemaal uit België. De twee dames waren natuurlijk reuze nieuwsgierig en het pakje bleef dan ook niet lang dicht zitten. En daar was hij dan: Streep.
Liefde op het eerst gezicht, vooral bij de jongste dame. Hij past precies in haar omhelzing.









Ik ben superblij met Streep. Dit had ik zelf echt nooit kunnen maken.



En dan heb ik deze foto nog gemaakt. Mijn tenen krijgen het al niet koud meer.



                              Een heel fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Wat een lieve give-away heb je gewonnen!
    Leuk hoor, je granny deken(tje)!

    Fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke streep heb je gewonnen zeg, maar volgens mij lukt jou dat ook wel hoor.
    Volgens de foto krijgen je tenen het toch wel koud, want ik zie ze. Het wordt een mooi fleurig dekentje. mooie kleuren heb je gebruikt. Succes verder met het haken.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, die is schattig zeg! Fijn om zo'n lieve knuf te winnen.
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...