Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

gehaakt armbandje

Ik had wel weer eens zin om wat te haken. Op een volgend naaldenmapje wilde ik ook een gehaakt bloemetje en na wat gegoogle ben ik daar eerst aan begonnen. Maar door het heen en weer surfen naar verschillende blogs kwam ik ook gehaakte armbandjes tegen. Dat leek me ook wel erg leuk en met twee dames in huis die mij graag tot dienst zijn met passen en zo, ben ik maar eens een poging gaan wagen. Ik heb er nu drie gemaakt en het is erg leuk om te doen. Wil je het ook proberen? Het patroon vind je hier: http://haakzaken.blogspot.nl/2011/09/patroon-uitleg-gehaakt-kralenarmbandje.html

En dit zijn mijn armbandjes



Mijn favoriet is deze. Ik heb bij mijn armbandjes nog wel een rijtje halve vasten erbovenop gedaan. 
Leuk voor  als het EK begint.




Mijn gewillige fotomodel



En dan als laatst nog het naaldenmapje met gehaakt bloemetje



Een heel fijn weekend allemaal!!

Brrr, hopen dat het iets warmer wordt.


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke armbandjes vast dat de meiden dat leuk vinden ... dadelijk willen de klasgenootjes ook zo'n schattig armbandje !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die armbandjes! Ik denk dat ik daar mijn meisje ook wel blij mee kan maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke armbandjes, vooral die rood,wit blauwe voor het komende E.K. De anderen vind ik ook erg leuk hoor. Het naaldenmapje uit je vorige berichtje daar ben ik een beetje verliefd op hoor.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...