Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

granny square en de vogelverschrikker van septemberspring

En dan is het alweer vrijdag. De week gaat soms zo ontzettend snel voorbij. Gisteravond was de eerste bonte avond van de school waar mijn kinderen heen gaan. Skeakel got talent was het thema. De canvasdoeken die ik hiervoor had beschilderd hingen mooi boven het podium en de kinderen konden er hun act onder doen. Er waren in totaal 22 acts, dus de hele avond zat mooi vol. Volgens mij was het een zeer geslaagde avond aan de reacties te horen. En de kinderen hebben in ieder geval veel plezier gehad. Nu volgende week nog een keer en dan voor de jongste groepen 1 t/m 4.
Dan gaan mijn eigen kinderen ook meedoen. De oudste gaat een hoepelact doen en de jongste, met nog twee vriendinnetjes, K3. Er moet dus deze week nog druk geoefend worden. Als het zover is ben ik waarschijnlijk nog nerveuzer dan zij zelf. Het is zelfs zo erg dat ik zelf waarschijnlijk niet eens zou durven. Laat mij maar mooi op de achtergrond blijven.

Vorige week had ik mijn negende granny square af en ben ik ze eerst maar eens aan elkaar gaan haken. Voor mij werkt dit beter dan eerst een hele stapel te haken. Nu heb ik al iets om van te genieten. Zo ziet hij er op het moment uit



                                 Ik ben nog steeds heel blij met de kleuren


Waar ik ook mee begonnen ben is het knipwerk voor de vogelverschrikker van Septemberspring.




Gisteren is ook het iets grotere buisverband aangekomen dus kan ik ik nu echt beginnen met het in elkaar naaien. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.


                                      Fijn weekend allemaal!!!



               






4 opmerkingen:

  1. Mooi geworden hoor je granny's. Ik vind de kleuren ook erg mooi!
    Fijn dat de kinderen zo genoten hebben.
    Dan geniet moeder ook, toch?
    Ja, ik vind het ook knap hoe de kinderen dat doen tegenwoordig, op het podium! Die van mij ook vroeger! Nou, mij ook niet gezien hoor!

    Fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook zo knap wat de jeugd allemaal durft. Mij niet gezien hoor!

    Je Granny's lap ziet er al erg leuk uit, misschien moet ik mijn stapeltje ook maar eens aan elkaar zetten. Je hebt gelijk, nu liggen ze maar weggestopt in een mandje. Eigenlijk zonde...

    Lieve groet, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi begin van je negen grannies!! Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er al mooi fris uit; altijd genieten hé van het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...