Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

tilda pop

Van een vriendin mocht ik het nieuwste Tilda boek even lenen (dank je wel Marjolein) en daar stond een tilda pop in met een spijkerjasje. Helaas had ik geen spijkerstof liggen. Op internet was het ook nog niet te bestellen. Ik had echter nog wel een oude spijkerrok liggen die ik toch nooit draag. Dus, hup, de schaar erin. Het was wel even puzzelen want het boek is geschreven in het Noors, maar de plaatjes zijn op zich vrij duidelijk, het moest me toch gaan lukken. Voor de broek had ik nog wel wat stof liggen en dit was een vrij makkelijk patroon. Als laatst moest er nog een gehaakt mutsje komen. Ook een beschrijving in het Noors. Nou ja, dan zelf maar wat verzinnen. Een rondje haken, eens een rijtje vasten, nog een paar stokjes er tussen, beetje meerderen en voila, een mutsje. Nu staat ze te pronken bij mij in de gang, maar voor de foto heb ik haar even buiten gezet. Snel even, het regent hier natuurlijk weer.




         Ze fleurt mijn hele gang op met haar vrolijke broek en stoere spijkerjas




Er moeten nog eens van die standaards komen, maar zo vind ik het ook wel grappig.





5 opmerkingen:

  1. Ohhhh leuk het spijkerjasje! Geweldige gezicht met de bloemen op de achterkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk geworden, je Tilda pop!
    Leuk ook om te maken!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op Tilda's!
    Spijkerjasje is erg goed gelukt hoor, dat lijkt me zo'n gepriegel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk zeg!
    Lijkt me ook nog een keer leuk om te maken en ik vind die broek met spijkerjasje echt prachtig!
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...