Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Wat een begin van de zomer!

Wat een dag gisteren, alleen maar regen regen en regen. Ik heb eerst granny squares gehaakt, toen een boek erbij gepakt, nog wat letters genaaid, een beetje meer haken en toen wist ik van gekkigheid ook niet meer wat ik moest doen. En dat gebeurt me niet snel. De oudste lag ook zuchtend op de bank. Ik weet niet wat ik moet doooeeen. De jongste heeft het wat dat betreft makkelijker, die kan heerlijk spelen met haar verzameling poppetjes en paardjes. Dan nog maar een filmpje kijken. En zo kwam de dag eindelijk aan zijn eind. Gelukkig, morgen mag ik weer naar school, was het commentaar van de oudste. En daar zitten ze nou allebeide weer, en dat geeft mij even de tijd om alle blogs weer even bij te lezen en zelf weer even een berichtje te plaatsen.



             En wat is er nou uit mijn handen gekomen gisteren? Nou dit kleine varkentje dus.
         



Best schattig geworden toch?
Is er toch nog iets positiefs uit de zondag voortgekomen.
     










3 opmerkingen:

  1. Toch nog een roze wolkje tussen de regenbuien door!
    Wat een schattig varkentje!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoepje :-)
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha en meteen ben je bij jou welkom ;-))) Jij ook welkom bij mij (er loopt trouwens nog een give away tot 1 juli)!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...