Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Zon, zee, zand, strand

Nou, hij hangt aan de deur. Ik ben er helemaal blij mee. En het is weer eens wat anders dan de kransen die ik meestal maak voor aan de deur. En nu het weer ook nog een beetje meewerkt, niet heel zonnig, maar wel een lekker temperatuurtje, blijft hij vast wel een tijdje hangen.


Het idee komt bij ingridviltcreaties vandaan.





En zo ziet het er nu uit bij de voordeur.




Nog eentje van dichtbij.





Aangezien het hier zo vlak aan de waddenzee altijd wel een beetje waait heb ik sommige letters met een spijkertje vastgezet. Anders blijf ik letters aan het omdraaien.
Die visjes waren trouwens echt heel leuk om te maken. Zo leuk dat ik er nog wel een aantal gaan komen om er dan sleutelhangers van te maken. Voor de vrijmarkt in september waar mijn dochter wat spulletjes wil verkopen.

Een heel fijn weekend!

9 opmerkingen:

  1. Oh ja, leuk! Ik heb het ook al een hele tijd in mijn ideeënbox (lees: koppie) maar ik ben er nooit aan toegekomen om te maken. Mooi gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zomers idd maar wel een tijdrovend werkje.
    Leuk geheel en die visjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt heel leuk geworden!
    Is inderdaad weer eens wat anders dan een krans!
    Jij ook een fijn weekend verder!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!
    Heel erg bedankt voor de uitleg van Link whit in!
    Gelijk toegepast;-)
    Je hebt mijn give-away gewonnen!Wil je je adres naar caren.hoogendoorn@gmail.com mailen, dan probeer ik het maandag op te sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk geworden en zeker eens wat anders dan een krans !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super leuk uit! Weer eens wat anders.....

    3 weken zijn ook zo voorbij, dat gaat sneller dan je denkt!

    Lieve groet,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! Wat ziet deze deurhanger er super uit!!
    Groetjes, Miek

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...