Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Give away gewonnen bij Caren haakt

Vanmorgen kreeg ik de gewonnen give away van Caren binnen. Nieuwsgierig pakte ik het pakje uit.  
Erin zat een mooie gehaakte bloemenslinger in prachtige fleurige kleurtjes. Mmm, waar zal ik dit pronkstukje eens ophangen. Ergens waar het helemaal tot zijn recht komt. Nu is het bij onze trap naar boven nogal saai en daar leek het me de perfecte plek om hem op te hangen. Ik weet niet hoe vaak jullie dagelijks naar boven gaan, maar hier is dat best wel vaak. Was opruimen, douchen, spelen (de kinderen dan), schoenen van boven halen die daar na het spelen zijn blijven liggen en zo kan ik nog wel even doorgaan.




Caren, ik hoop dat je het een mooi plekje vindt. En zoals je schreef in je briefje, als er 1 van de dames jarig is dan zal ik hem gebruiken om de kamer te versieren.





Wat ben ik een bofkont dat ik deze give away heb gewonnen. Het ziet er nu een stuk vrolijker uit.


Wil je Caren haar blog lezen, hij is te vinden op www.carenhaakt.blogspot.nl
Caren is 12 jaar, en ze kan haken als de beste.



6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Geniet ervan. Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja, jij schreef: "Wat een mooie kleuren. En dat na het drogen. Moet ik toch ook maar eens aan mijn vriend laten zien. Zo van, kijk mooi he, misschien begrijpt hij de hint."
    Hi hi ja ik hoop voor je dat jouw vriend ook eens een bosje bloemen voor je meeneemt! Deze kreeg ik voor ons 2 jarig huwelijk. Mijn man had rozen in het bruidsboeket laten doen, vandaar.
    Soms neemt hij een bosje bloemen mee als hij boodschappen heeft gedaan. Ze zijn dan van de AH maar dat maakt mij niet uit. Ik kan in ieder geval zeggen dat mijn man bloemen voor me koopt! En wat betreft het drogen: gewoon de bos op de kop hangen, komt altijd wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee wat leuk om mijn gehaakte slinger daar te zien hangen!:)
    Enne, hij hangt super daar!Veel plezier ermee!Ik vind hem erg leuk bij die kaarsenhoudertjes (zijn dat het??) staan met dat groen!
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hai anja,
    Wat een pracht slinger en hij hangt zekers op een mooie plaats, ik loop ik tig keer de trap op en dan is het toch leuk om tegen zoiets vrolijks aan te kijken
    lieve gr jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke give-away heb je gewonnen!
    Staat erg fleurig hoor!

    Liefs, Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte met je prachtige give-away!
    Nog een fijne dag en leuk weekend,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...