Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

miny op haar scooter deel 2

Ik ben weer een stukje verder met het maken van de scooter. Hij zit nu helemaal in elkaar, alleen een paar kleine details moeten nog gemaakt worden. En dan natuurlijk nog het muisje. Ik ben benieuwd hoe snel het zal gaan, omdat het hier nu eindelijk ook vakantie is. Vandaag was al de eerste vrije dag. Gisteren hebben we een hele leuke afsluiting gehad van dit schooljaar. We hadden in de schuur van een boer in de buurt een circuspiste gebouwd en daar konden de kinderen hun ingestudeerde act laten zien. Daarna was er nog wat drinken en een lekker broodje hamburger of knakworst. Hier stond ik ook bij om te helpen en de kleding die ik gisteren aanhad konden vanmorgen meteen in de was. Ik rook nog steeds naar uien en hamburgers.



Vanmorgen waren de kinderen dus al vrij en we hebben meteen maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om lekkere chocolaatjes te maken. Eerst chocolade smelten ( melk en wit) en die voorzichtig met een lepeltje in het vormpje. En ja, dan heb je natuurlijk altijd teveel gesmolten. Wat doen we daar mee????   OPETEN natuurlijk. Oh, oh, oh, wat is chocolade toch heerlijk. Je zou de schaaltjes toch haast uitlikken. (stiekem ook gedaan hoor, we gooien niks weg toch?)





Voor de vrijmarkt heb ik deze twee schatjes nog gemaakt.



Fijn weekend allemaal!!


P. S.   Ik heb besloten dat de sluitingsdatum van mijn give away zondag 22 juli gaat worden. 
Er zijn dus nog een paar daagjes om te reageren. En dan maar hopen dat de winnaar niet net met vakantie is





5 opmerkingen:

  1. O, je projectje neemt serieuze vormen aan (de scooter)! Leuk. En op welke vrijmarkt ga je staan? Owja... Die cholaatjes zitten gelukkig alleen op 't scherm, anders waren ze voor mij ook niet veilig :-)
    Fijn weekend, groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De scooter ziet er leuk uit hoor!
    Lijkt me wel een gepriegel! Knap hoor!
    Heerlijke chocolaatjes! Hoe kan je beter de vakantie beginnen!!
    Ik ga maar een reep uit de kast pakken!
    Heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi die scooter en die chocolaatjes zien er overheerlijk uit. Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die scooter is echt O ZO LEUK!!! geweldig knap van je!
    lekker de kids vakantie en geen verplichte dingen qua schooltijden...geniet er maar lekker van.... die chocolaatjes zien er heerlijk uit :-)
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ziet er zo lekker uit!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...