Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Miny op haar scooter

Ik ben woensdag begonnen met een pakketje Miny op haar scooter van tintangel. Nu ik er vanmorgen weer even mee bezig ben geweest kan ik zeggen: wat een ontzettend leuk pakketje om in elkaar te zetten. Hier zit tenminste aardig wat werk in en ben ik lekker even een tijdje mee zoet.
De voorkant van de scooter zit nu in elkaar.



Zo al leuk om te zien.



Ik kwam ook nog dit patroontje tegen. Niet heel veel werk, dus meteen even uitgeprobeerd.




Morgen naar Leeuwarden, dus even bij de stoffenwinkel kijken en in de hobbywinkel. Probeer niet al te veel uit te geven, maar ja, die verleiding is soms net iets te sterk.

Fijn weekend !!!




5 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk! Welke hobbywinkel in Leeuwarden ga jij? Ik kom daar wel eens, maar zou niet weten waar ik de hobbywinkel moet vinden... Jan Sikkes ken ik wel, maar neem aan dat dat je daar de stoffenwinkel mee bedoelde? Fijn weekend vast!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een te gekke scooter! Mooi gemaakt hoor!
    Ja, aan hobbyspulletjes kan ik ook nog wel eens te veel uitgeven!
    Maar ik zeg altijd het grote kind moet ook af en toe een zoethoudertje hebben nietwaar!

    Fijn weekend!

    Liefs Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou wat leuk zeg ha ha....
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke scooter!
    De kleur is heel mooi!
    Je klavertje vier en lievenheersbeestje zijn ook super!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel werkje he die scooter, maar hij wordt prachtig dat kun je al zien, Je deurhanger is ook echt super leuk.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...