Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

winnaar give away en een mooie krans

Het zou al iets eerder maar vandaag hebben we dan echt de winnaar getrokken van de give away. De winnaar is geworden INGRID van ingrid's freubels.  Gefeliciteerd ingrid!!!
Nou nog even afwachten of ze thuis is of op vakantie.

Vandaag was mijn eerste vrije dag deze week. I.v.m vakanties van collega's moet ik wat extra uren draaien. Daarbij nog eens dat het te mooi weer is om veel binnen te zitten en creatief bezig te zijn.
Toch kon ik het niet laten een mooie krans te maken. We hadden in de winkel van die mooie stengels hortensia's staan en aangezien ik altijd al graag eens een hortensiakrans wilde, was dit mijn kans. Ik heb ze in een natte oasiskrans gezet en nu hoop ik dat ze mooi gaan indrogen.



4 opmerkingen:

  1. je hebt de krans alvast heel mooi gemaakt, enne ingris van harte gefelies met je mooie prijs
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte aan Ingrid en jij alvast bedankt voor het organiseren
    van deze mooie give-away!!
    Zonnige groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige krans!! En wat een aparte kleur!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa ik ben thuis hoor!!En zo verrast en blij met de prijs :-) dank jewel!!Ik heb je een mail gestuurd en hoop dat je hem hebt gehad!?
    Lieve groet ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...