Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

paddestoeltje en buitenaards wezentje

Vandaag had ik even tijd om deze twee schatjes in elkaar te naaien. Leuke kleine figuurtjes waar (nu de dames ook allerlei plannen hebben) niet al te veel tijd in gaat zitten. Ze komen weer op het de mdf plaat voor de vrijmarkt van de oudste dochter. Ik ben wel heel benieuwd of ze in september ook daadwerkelijk in de smaak gaan vallen bij de (hopelijk heel veel) kopers.








Nu nog een lintje eraan en een ringetje en ze kunnen weer als sleutelhanger dienen. Het is de bedoeling dat aan elk spijkertje op het bord iets komt te hangen wat ze kan verkopen. Ook dingetjes die ze zelf heeft gemaakt. Dan zetten we de plaat rechtop en kan iedereen goed zien wat ze in de aanbieding heeft.

5 opmerkingen:

  1. Mooi! De paddenstoel vind ik heel mooi!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En schatjes zijn het hoor!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil in het najaar ook de echte markt op en ben ook al druk bezig, spannend hoor. Stuur je even je adres en duidelijke omschrijving van je wens..??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige aparte wezentjes. Het paddestoeltje is mijn favourite.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...