Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

terug van een heerlijke vakantie




Helaas, het zit er nu echt op. Na eerst twee weken in Schotland vakantie te hebben gevierd en daarna nog drie dagen in Appelscha te hebben gezeten, zijn we nu dan nu toch echt weer thuis.
Schotland was fantastisch mooi. De eerste drie dagen verbleven we in een heus kasteel dat is omgebouwd tot een hotel. Wat een heerlijke luxe. S'morgens een lekker ontbijtbuffet en als je dan weer terugkwam lag er een krantje op je bed en alles was weer netjes aan kant gemaakt. Alleen de lady's powder room daar was al een avontuur op zich. Daarna zijn we verder naar Fort William gereden voor nog een weekje in een stacaravan. We keken uit over Loch Linnhe. Wederom een prachtige omgeving. Natuurlijk hebben we nog even naar het monster van Loch Ness gezocht, maar die liet zich niet zien. Met het weer hebben we ook echt mazzel gehad. Twee dagen regen en dat dan op de dagen dat we wat verder moesten reizen. Er zullen op mijn blog vast wel eens wat foto's tussen glippen. Zoals deze, ben ik niet ontzetttend stoer daar boven op die rotsen.


Hier waren we aan de atlantische kust vlakbij Mallaig. Hier vandaan varen ook de boten naar Skye.
Hier ziet het er behoorlijk ruig uit , maar een een paar meter naar beneden zag het er zo uit.




prachtige witte zandstranden waar je heerlijk schelpen kon zoeken.



In schotland heb ik het veel te druk gehad met mooie dingen bekijken om te knutselen, maar in Appelscha ben ik er toch weer eens voor gaan zitten. Ik ben begonnen met het ontwerp High Tea van atlelier Sweet Moonies. Weer eens een heel andere vorm dan de meeste popjes.
Hier alvast de eerste foto's.



In de stacaravan met een lekker bakkie.






6 opmerkingen:

  1. Wolkom Tûs!!! Je foto's zien er prachtig uit...lijkt me een heelijk land!
    Nu thuis weer alles op orde en dan weer met een lekker bakkie aan de knutseltafel...:o)
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom thuis, mooie foto's en een mooie pop ben je aan het maken..ik zou zeggen blijf binnen en ga vooral verder het weer buiten is niets
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww ik zie mijn OUDE give away nog staan...die heeft susan gewonnen inmiddels staat er een nieuwe

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's van Schotland! Lijkt me zo ontzettend mooi daar, wie weet.....

    Het lijkt of de herfst al is begonnen!! heerlijk freubel weer zou ik zeggen, dus freubel er op los.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah fijn dat je er weer bent, mail je me gauw je adres en specifieke wens voor de stempel...?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te lezen hebben jullie een prachtige vakantie gehad en het ziet er ook geweldig uit, misschien iets voor ons om een keer te doen.Knutselen iets meer iets voor thuis, want je gaat toch niet daar naar toe om dat te doen, maar je nieuwe popje schiet toch al aardig op zo te zien, ben benieuwd.
    Bedankt nog voor je leuke reactie op mijn blogje.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...