Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

200 ballonnen lek geprikt

Ik zag hem al op heel veel blogs, en een gedeelte van de ballonnen was al een tijdje in huis, maar nu heb ik hem dan ook eindelijk gemaakt. De ballonnenkrans. Leuk om met een verjaardag aan de deur te hangen. Het is zo'n feestelijk gezicht. En echt supergemakkelijk om te doen. De ballon een beetje verfrommelen en dan op een stro of styropor krans vast prikken met een speld.

Dit is de mijne:






Ik heb hem met grote ballonnen gemaakt, maar met waterballonnen kan het ook.







Nu nog een jarige, de eerste is alleen pas in december. Ben ik toch mooi op tijd klaar!



Vanavond gaan we met het hele gezin wandelen. Voor het eerst in jaren is er hier weer een wandeltocht. Ik loop mee met de jongste (5 km) en de oudste gaat samen met haar vader de 10 km lopen. Laten we hopen dat het wel droog blijft. (duim, duim)



Fijn weekend allemaal!!!


12 opmerkingen:

  1. O wat leuk! Die houdt je zeker ook wel mooi tot in december!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijke krans!
    Grappig om daar ballonnen voor te gebruiken!
    Wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er idd errug feestelijk uit!
    Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk geworden! Hier ook 1 gemaakt in maart en hangt nu met verjaardagen buiten. Is zo'n feestelijk gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk hoor, ik ben 'm ook al vaak tegengekomen en staat ook nog op mijn verlanglijstje om te maken. Ik heb nog tot mei, moet vast lukken toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die krans is al een feestje op zich :-)
    En jullie hebben het wel droog gehouden gister, toch?
    Groetjes & fijn weekend Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, hoe leuk! Echt direct een vrolijk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk idee, die had ik nog niet eerder gezien.

    enne heb je wellicht zin om mee te doen?
    http://eenkloddertjerozehier.blogspot.nl/2012/09/een-bloemetje-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...