Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

een heerlijk warme col

Hij is af, mijn eigenhandig gebreide colsjaal. Het ging lekker snel omdat ik dikke breipennen, dikke wol en de luie wijvensteek heb gebruikt. Ik ken mezelf, het moet wel een beetje willen vlotten, anders blijft het liggen en dan heb ik dit jaar weer niet zo'n heerlijk dikke warme col. Bij de luie wijvensteek brei je twee pennen recht, dan een pen steeds de draad twee keer omslaan en de volgende pen mag je al die extra steken weer fijn laten vallen. Zo krijg je het effect van losse lange draden tussen de pennen die recht zijn gebreid. Voor een duidelijke uitleg kijk hier eens.

En ja, toen moest hij natuurlijk op de foto. Dus voor de spiegel met het fototoestel.


Mmm, je ziet hem wel, maar de camera is ook nogal groot, dat moet beter kunnen.
Vervolgens ben ik dus het hele huis aan het verkennen geweest voor een geschikte plek. Ik hem hem zelfs nog op een cupcakestandaard gedrapeerd, maar op de foto zag dat er ook een beetje vreemd uit. Uiteindelijk vond ik dit nog de beste foto




Gewoon op de tafel, hoe simpel kan het zijn.




Fijn weekend allemaal!!!



6 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, hoor! En je pakket komt die kant op (maar zal wel na het weekend bezorgd worden)...! Fijn weekend, groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, lekker warm met dit winderige weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk! en gaat goed van pas komen de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm die ziet er lekker warm uit! Ben dus ook net weer begonnen met breien dus dank je wel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geworden hoor! ik denk wel dat je
    die heel snel nodig zal hebben!
    Ha, hier wel in ieder geval! De eerste sneeuw
    ligt al op de toppen!
    Fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...