Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

High Tea van Atelier Sweet Moonies

Vandaag de foto's van het ontwerp High Tea. Het meisje is helemaal af, er komt alleen nog een kleine etagere met een taartje bij. Maar ik vond het nu al zo'n mooi plaatje dat ik het niet kon laten het even te laten zien.


Het plaatje in zijn geheel.








Uit Schotland heb ik allerlei borduurbladen meegenomen. Dit ontwerpje stond er ook in. Hoe toepasselijk





Omdat ik het op de achtergrond nog wat kaal vond heb ik een mini kamerschermpje gemaakt en hier bloemetjes opgeborduurd.





De andere kant van het scherm is rood. Ik kan hem dus ook nog omdraaien. Zo kan ik hem bij een ander ontwerp vast weer eens gebruiken.

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker al heel erg leuk uit!!! Ik vind je kasmerschermpje ook erg leuk bedacht!!! Is het een eigen ontwerp?

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben via via op jouw blog beland, maar wat een leuk blog heb jij zeg! Ik ga je, als mede Friezin, volgen, gezellig!
    Groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Je kamerschermpje vindt ik ook heel mooi.

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik ben gek op borduren!
    Je hebt er een volger bij!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ziet er zo chic en af en leuke en mooi en lief en perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk deze High Tea dame van Sweet Moonies en het schermpje erbij is ook erg leuk !

    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...