Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

kerstsokje

Op de blog van atelier valerie kwam ik dit leuke kerstsokje tegen. Ik vond hem erg schattig en heb meteen even gaan doorgeklikt naar de site waar het patroon vandaan kwam. Het leek niet erg moeilijk. Alleen maar vasten haken. Dat moest toch te doen zijn. Vol goede moed ben ik van start gegaan, maar de eerste sok werd veel te groot en de verhoudingen waren een beetje zoek. Eerst You Tube maar eens even raadplegen wat ik nou fout deed. Mijn vaste bleek dus iets van een dubbele vaste te zijn, als dit tenminste bestaat. Kijk, zo vaak haak ik nou. Nog maar een poging dus. En warempel, het is echt een sokje geworden. Vol trots laat ik hem hier zien.




Leuk voor straks in de kerstboom.

Ik ben ook weer aan het breien geslagen. Met hele dikke naalden, fijne zachte dikke wol en met de luie wijvensteek. Dat gaat lekker snel, dus ik hoop er vrij vlot een mooie col van te kunnen breien.
Na al die viltfiguurtjes voor de vrijmarkt had ik wel weer eens zin in iets anders. Ook het borduren heb ik weer opgepakt, al gaat dat echt nog wel een hele lange tijd duren voordat dat af is. 



6 opmerkingen:

  1. owww wat een lief sokje heb je gemaakt erg knap gedaan hoor.
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig!!! Netjes gehaakt hoor!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk.
    Zo zie je bijna iedereen kan haken.
    Ik had ze vorig jaar gehaakt.
    Een rood wit zuurstokje er in en ik had voor iedereen
    een leuke kleine kerst verassing.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Hoewel het nog een beetje aan de vroege kant is voor de kerst krijg ik al wel een beetje het kerstgevoel bij het zien van jouw sokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je sokje echt mooi en schattig.
    Leuk om te maken hé!
    Nog een fijne avond en groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...