Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

nieuwe herfstkrans

Het werd wel weer eens tijd voor wat nieuws op de voordeur. Het zon, zee, zand en strand gebeuren is nu toch echt wel voorbij. Ik had nog aardig wat pompoentjes liggen van vorig jaar en omdat pompoenen voor mij echt bij de herfst horen konden die mooi worden hergebruikt. Die heb ik er eerst opgezet en toen ben ik gaan kijken wat ik er nog meer bij wilde hebben. Dat zijn de twee bladeren geworden. Van de klimop hier in de tuin heb ik twee blaadjes geplukt en die overgetrokken. Daarna nerfjes erop geborduurd omdat ze anders zo nep lijken. Als klein grapje heb ik het kleine kaboutertje er nog bij gemaakt. Geinspireerd op de kabouters van Tintangel. (Haar nieuwe, nog naamloze kabouters, zijn trouwens weer helemaal fantastisch.) Het lantaarntje had ik afgelopen weekend al bij de Action gehaald met de bedoeling om hem in het midden te hangen. Elke avond kan ik er nu een lichtje in laten branden. Vanavond maar even kijken hoe dat staat.




Ik ben er weer heel blij mee, hij is precies zo geworden zoals ik het in mijn hoofd had zitten.








Het bord voor de vrijmarkt hangt nu helemaal vol. Er moeten alleen nog wat stickertjes boven geplakt worden met de prijsjes erop.




De laatste die nog een plekje heeft gekregen is relaxed ratje









                                               
                                                                            Theekopjes getransformeerd tot                                
                                                                                   speldenkussentjes




We zullen het wel zien morgen. Het belangrijkste is natuurlijk dat het morgen gewooon een gezellige dag wordt.




                                         Fijn weekend allemaal!!

9 opmerkingen:

  1. Oh wat een gezelligheid allemaal! Je krans is echt supermooi geworden. Helemaal herfstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jemig alles is mooi, maar dat ini mini kabouterje is ♥♥♥♥
    en dan die theekopjes geweldig zeg......
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, zo te zien komt dat wel goed! Wat een mooi bord vol en originele speldenkussentjes! En mooie krans gemaakt zeg...
    Fijn weekend! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gedaan vooral de pompoenen vind ik geweldig.
    Je bord is zeker lekker vol.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige herfstkrans heb je gemaakt. Wens je een gezellige vrijmarkt toe.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het een plaatje je herfstkrans!!
    Ik wens je een gezellige vrijmarkt toe!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige spulletjes!!! Super!

    Je krijgt van mij de Liebster Award!!!
    Gefeliciteerd!

    X Dinaz ♥

    http://dinazdesign.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...