Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

nog 1 weekje tot de vrijmarkt

Hartjes blijven leuk. Vandaar dat ik er maar eens voor ben gaan zitten en er een heleboel heb gemaakt. Allemaal voor volgend weekend. Dan is namelijk de vrijmarkt in ons kleine dorpje.
Ik heb het mezelf niet te moeilijk gemaakt. Geen keerwerk en dan weer netjes onzichtbaar dichtnaaien, nee hup gewoon met de goede kant onder de naaimachine, klein stukje openlaten, vullen en het laatste stukje dichtracen, wederom onder mijn trouwe machientje. Daarna met de schulpjesschaar erom heen geknipt en op naar de volgende. Zo kom ik wel mooi eens van al die kleine lapjes stof af. Ik vraag er niet te veel voor, het gaat mij er meer om dat mijn kleine (nou ja klein, 8 alweer) meid lekker kan verkopen. Het geld wat ze ermee ophaalt delen we door de helft en dan hebben ze beide weer wat om hun spaarpot mee te vullen.






                                                                                           Eurootje per stuk denk ik?



Ze heeft zelf ook nog even zitten zoeken op internet en deze twee heeft ze zelf gevonden. Aan het ijsje moet nog even een lintje. Dan kan hij ook als sleutel/tassenhanger mee.


Gisteren had de bloemenman weer mooie stelen hortensia's. Paarse dit keer. De andere hortensia's waarmee ik een krans heb gemaakt zijn prachtig opgedroogd en aangezien ik nog een oasekrans had liggen heb ik weer drie stelen meegenomen en deze weer tot een krans verwerkt.
De schelpjes in het midden hebben mijn meiden in Schotland gevonden.




En dan nog even deze foto, vanmorgen genomen. Ik zat even lekker buiten met een bakkie thee en dat was geloof ik niet helemaal de bedoeling volgens deze mussen. Brood moest er komen. Hier zitten ze op de muur, maar even daarvoor zaten ze allemaal op een rijtje op de tuinstoel te wachten tot ik ze ging bedienen. Maar als je dan het fototoestel wilt pakken blijven ze daar natuurlijk niet even op wachten. Ver weg gaan ze echter niet want ze weten dat ze vaak wel wat krijgen.




Fijn weekend allemaal!!!



8 opmerkingen:

  1. ♥♥ blijven leuk hé?
    En hortensia's zijn ook prachtig.
    Succes op de vrijmarkt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super leuk! Die verkopen vast goed!
    Het ijsje vind ik ook super leuk! Die zou ik wel aan mijn tas willen!

    Suc6 met de verkoop!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je de laatste tijd weer gemaakt. Je hortensiakrans is ook een plaatje. Hartjes doen het vast goed volgende week, veel succes met elkaar.
    Warme groet rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O maar ze zien er erg leuk en schattig uit! Die raak je wel kwijt! (ben wel benieuwd welk klein dorpje vrijmarkt houdt..)Dank voor je tip voor de wondersponsjes; ik ken ze..heb hier een kast vol; helemaal fan van die dingen!!!!. stift was echter al in vloer getrokken..op de vloer zat geen olie meer...
    Heel veel voorbereidingsplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die schattige hartjes zullen verkopen als zoete broodjes!

    Ik vind je hortensia krans prachtig! Leuk verwerkt.

    Leuk toch, die brutale musjes. Ons weten ze ook altijd te vinden.

    Succes met de markt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk; een schulpjes-schaar, ik had er nog niet van gehoord! Maar superhandig om de hartjes mooi af te werken en ze zijn echt heel erg leuk dus die zullen wel "gaan" op de markt. Toch altijd weer spannend of je veel verkoopt dus ik ga voor je duimen. Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie hartjes, in al die leuke stofjes en kleurtjes en
    je hortensia krans gewoon prachtig!!
    En ik ben zeker dat al je hartjes zullen verkocht zijn op het marktje!
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...