Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

schildpadden en een prachtige stempel

Na wat gezoek op het net kwam ik deze schildpadjes tegen. Die konden nog mooi op het vrijmarktbord. Niet moeilijk om te maken maar wel leuk om te zien.                                                                                                                                            










Zaterdag kwam de postbode langs met een pakje. Ik moest meteen denken aan de give away die ik bij readkapke heb gewonnen. Ze maakt prachtige stempels en ik mocht bedenken wat ik graag op een stempel zou willen zien. Aangezien ik twee meiden heb leek het me niet eerlijk om van 1 van hen de naam erop te zetten. Dan moest het iets worden wat ze beide mooi vinden. En dat werd een vlinder. Snel het pakje opengemaakt en mijn inktkussen opgezocht. Ik heb er maar 1, maar wel een leuke. Eentje met allemaal verschillende kleurtjes. De jongste wilde wel heel graag zo'n mooie stempel op haar hand. Hier showt ze readkapkes mooie stempel.


Zien jullie de hartjes op de vleugels van de vlinder. Knap toch, dat je dat zo mooi kunt maken.
We zijn er echt superblij mee.

13 opmerkingen:

  1. Ze zijn super leuk!
    Die stempel is super knap gemaakt! Ik vind je stempelkussen heel mooi! Bij de kruidvat kan je soms ook stempelkussens kopen! Die gebruik ik altijd.

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik vind dat je een super leuk blog hebt! Daarom krijg je van mij de Liebster Award! (kijk op mijn blog voor meer info)

      Groetjes Leonie

      Verwijderen
  2. Errug leuk! Vooral de knoopjes op de schilden zijn leuk. Tsja, Marion maakt echt hele mooie stempels, wij hebben er ook al een paar in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je lieve reactie, Anja! Ik haak nog niet eens een half jaar en ik ben ervan overtuigd dat jij het ook kan. Gewoon beginnen met iets simpels via filmpjes op youtube. Zo heb ik het ook geleerd en het is echt heel leuk om te doen, vooral als ik zulke geweldige reacties van mijn medeblogsters krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk je schildpadjes.
    Je hebt een leuk blog.
    Nieuwe volger erbij.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve schildpadjes!
    En de vlinderstempel is erg mooi!!! Knap werk van Readkapke!

    Fijne avond! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! En de schildpadden zijn ook heel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat zijn ze schattig! die schildpadjes.
    En wat een prachtige vlinderstempel heb je gekregen. Erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke schildpadjes heb je gemaakt. enuh is dat bord nog niet vol! Ik heb al zo veel leuke dingen voorbij zien komen.
    Veel succes op de vrijmarkt.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Huh, dacht dat ik jou al lang volgde...niet dus!
    Nu wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...