Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

de vogelverschrikker van septemberspring

Zo af en toe scheen het zonnetje hier vanmorgen, de ideale gelegenheid om buiten even foto's te maken van mijn vogelverschrikker. Ik had al een paar kleine stukjes laten zien, maar hier is hij dan helemaal.






                             Er zijn maar liefst drie muisjes in zijn kleren gekropen.





Waaronder eentje in zijn jaszak














Deze vogel trekt zich weinig aan van het feit dat hij toch echt een vogelVERSCHRIKKER is.
















                      Het was echt een ontzettend leuke pop om te maken.


Eens kijken wat er nog meer in mijn kistje zit, en wat het volgende werkje wordt.
Nu eerst de canvasdoeken voor school afmaken. Het thema is herfst en donderdag moeten ze af zijn. Voor 1 van de doeken ga ik weer de muisjes van de vogelverschrikker gebruiken. Als het af is laat ik het zeker hier weer even zien.

16 opmerkingen:

  1. Fantastische vogelverschrikker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, al die kleine details.
    En zo netjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat is hij mooi geworden! Die muisjes zijn echt zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super super knap! Veel te mooi en lief voor een verschrikker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is leuk geworden! Is daar een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, wat is ie leuk geworden!!!
    Wat een dapper vogel verschrikkertje!!!


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij Is prachtig geworden!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou je kunt wel zien dat hij met liefde en aandacht is gemaakt hoor! heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt super!!! Wat een leuke details allemaal.
    Knap gemaakt zeg!

    Ben benieuwd naar je creaties voor school!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heel mooi geworden. Ik ben benieuwd naar je canvasdoeken.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, wat een knapperd! :-) Heerlijk toch, zo'n vogelverschrikker tussen het herfstblad, de paddestoelen, pompoenen en -o ja-: regen... Ik vond Miny op de scooter al zo grappig!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuk! Ik kan me voorstellen dat je er met veel plezier aan werkte.
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...