Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

druk met breien

Omdat mijn colsjaal ook zo ontzettend leuk stond bij mijn oudste dochter, (ook bij de jongste trouwens, maar die gleed haar zo van haar nek naar haar kont) besloot ik er ook maar eentje voor haar te breien. Bij de zeeman hadden ze gelukkig ook van die mooie dikke wol dus ik kon dit afgelopen weekend meteen los. Zo tussen het huishouden en brengen en halen van de meiden door brei ik weer even een paar pennen. Ik ben al een heel eind, nog een klein stukje en dan kan ze hem passen. Blauw is het deze keer geworden.


Ik ga een poging doen om van dezelfde wol ook een muts erbij te maken, maar dat is even afwachten hoe dat uitpakt.


Deze mooie grote envelop viel gisteren door de brievenbus



Mijn gewonnen give away bij Riri (klik op haar naam en je komt op haar leuke blog)

Ze had het echt razend spannend gemaakt deze keer. Om 19.00 zou ze 5 winnaars bekend maken en wie dan als eerste reageerde kreeg haar give away. Van spanning kon ik de letters niet eens zo snel meer vinden, maar ik had geluk, mijn naam stond in het rijtje en van de winnaars was mijn reactie de eerste.



Alles prachtig mooi verpakt!




Kijk toch eens hoezeer ik verwend ben. Wat een leuke give away was dat. Ik ben er superblij mee.





Een tijdje terug kreeg ik de Liebster award van maar liefst twee andere bloggers.
De ene kwam van Dinaz
En nog eentje kwam van Leonie

Bij de award horen ook vragen die ze zelf bedacht hebben. Maar ja, wie zijn vragen ga ik nu beantwoorden. Ik heb besloten om het om en om te doen.

1. Wat is je favoriete haakproject? 

Mijn kerstsokje vind ik zelf erg goed gelukt.

2. Wat wil je nog wel eens leren?

Dit weekend kwam ik op een fair glas beschilderen tegen. Dit wil ik nog wel eens gaan doen.

3. Woon je in Noord, Zuid  of Midden Nederland?

In het hoge, hoge noorden, aan de waddenzee.

4. Je kunt niet zonder?

Thee, een bakje thee erbij is zo heerlijk ontspannend.

5. Wat zijn je hobby's, naast haken en frobelen?

Lezen, ik hou van alles waar maar letters in staan

6. Doe je een sport?

Zumba

7. Wat is je to do lijst top drie?

De colsjaal afmaken, miny op haar scooter zetten en voor school twee canvas doeken beschilderen

8. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Om te kunnen laten zien wat ik zoal maak, de reacties die ik erop krijg vind ik nog het allerleukst. 

9. Ben je een stadsmens of een plattelandsmens?

Een echt plattelandsmens, hier geboren en getogen.

10. Je grootste wens is

Heel oud worden en zo mijn kinderen en kleinkinderen zien opgroeien

11. Wat heb je ooit gemaakt maar doe je noooooit meer?

Ik heb 1 keer een eigen konijnenhok in elkaar getimmerd, hij heeft zelfs nog best een tijd in de tuin gestaan, maar het hok wat we nu hebben voor de cavia's en konijn is toch wel veel en veel beter.
Hier hoef ik tenminste zelf niet met kop en kont in te kruipen om het schoon te maken.



Nou, dat waren de vragen, er waren ook nog 11 dingen die je over jezelf moet vertellen, maar dat hou ik even wat korter. Een paar steekwoorden die ik op mezelf van toepassing vind.

Moeder, broodjesbakster, frobelaar, krullenkop (sinds afgelopen weekend) theeleut, rood, cavia's,
verzamelaar van mooie stofjes, tuinierster.

En dan is het eigenlijk de bedoeling dat ik de award ga doorgeven. Maar ik lees zo veel blogs die ik allemaal even leuk vind en waar ik heel veel inspiratie vandaan haal. Ik geef hem dus door aan iedereen die het leuk vind deze award te krijgen. 

Vangen, hier komt hij!!!

Ik heb wel besloten om vanaf nu als award vrije blog door het leven te gaan. Naast de kids en huishouden en werk voor school en mijn eigen baan en het creatief bezig zijn heb ik gewoon niet zo heel veel tijd over.



Maar Leonie en Dinaz, heel erg bedankt voor deze award, ik waardeer het zeer.


























4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! :-) en een leuk interview,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm lekker warm zo'n colsjaal. En gefeliciteerd met je give away! Je bent goed verwend zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O oh! Iets vergeten... Kwam ik tegen op m'n bureau! :-S
    Wordt aan gewerkt, hoor... Dus nog één verassing!
    Zo spannend genoeg? Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die wol ken ik.
    Erg leuk bij mij werd het een tas.
    Je bent lekker verwend.
    Alvast een fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...