Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

herfst, herfst, wat heb je te koop.

Gisteravond hebben we de centrale hal van school helemaal in herfstsfeer aangekleed. Het kinderboekenweekthema hebben we weer gehad en het is nog wat te vroeg voor de goede Sint, dus mocht de herfst er nog even tussendoor. Gelukkig maar, herfst is leuk. (Mits het niet altijd regent, zoals nu dus.) Ik heb twee canvasdoeken in herfstsfeer gemaakt. De eerste is beschilderd met twee pompoenen. Onder de pompoenen heb ik met het lijmpistool stro geplakt en hier komen twee muisjes uit te voorschijn. Bovenop de pompoen zit ook nog een muisje. Het zijn dezelfde muisjes als op de vogelverschrikker, maar dan uitvergroot.










Het tweede doek heb ik beschilderd met een boom. 
Vervolgens heb ik er echte bladeren op geplakt.




                                           En nu hangen ze dus beiden in school




Beetje trots ben ik wel, mijn eigen kleine tentoonstelling.





Fijn weekend allemaal!!!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doeken!!! Erg mooi!!!
    Ik heb vanmorgen de kinderboekenweekhoek weer weg gehaald...na de vakantie (hier moet hij nog beginnen) komt er weer een andere hoek!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou daar mag je zeker trots op zijn! Wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan! De boom vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat heb je weer super mooi gemaakt!
    Leuk dat het nu op school hangt! Heb je dubbel eer van je werk!
    Fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar mag je best wel een beetje boel trots op zijn. Superleuk!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mee eens je mag best trots zijn.
    Ze zijn erg leuk geworden.
    Vooral de boom vind ik super.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...