Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

kabelarmbanden

Soms zie je iets op een blog voor bij komen waar je hartje net even een sprongetje van maakt. Dit had ik bij de kabelarmbanden  van a la sacha. Maar na het lezen van haar tutorial zakte de moed mij een beetje in de schoenen. Breien met een kabelpen? Hoe ziet dat er uit en hoe moet dat dan? Ik kan eigenlijk alleen maar recht uit breien. Ik heb nog een gokje gewaagd bij haar give away, maar helaas. Nu zag ik echter dat ze ook een haakpatroon had gemaakt. Met een filmpje erbij. Vol goede moed ben ik begonnen, maar het leek echt nergens op. En toch....., ik wil er eentje. Dan maar weer terug naar het breien. En na veel getuur op you tube en tien keer uithalen (of twintig, ben de tel een beetje kwijtgeraakt) is het me gelukt. Ik ben zo blij dat ik toch heb doorgezet. En na de eerste volgde een tweede. Dochterlief wilde er ook graag eentje en ons buurjongetje die op maandagmiddag altijd bij ons is ook wel. Dat zijn er al vier. Ja, ik heb de smaak te pakken. Ik heb nog steeds geen kabelpen, hier heb ik een haaknaald voor gebruikt en dit ging ook prima.




Twee kleintjes






De rode is iets smaller, maar mijn voorkeur gaat uit naar de brede.

Weer iets geleerd vandaag.







12 opmerkingen:

  1. ik mag wel zeggen ZEER goed geslaagd, knap dat je het hebt volgehouden ☺
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze ook gezien.
    Ze zijn zo leuk.
    Maar zo moeilijk.
    Ze zien er geweldig uit.
    Het is je hhel goed gelukt.
    Misschien krijg ik ook ooit de moed om het te prberen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh!! Zo mooi en vooral KNAP!!!!! Ik kan me voorstellen dat de hele buurt ze wil hebben!

    Fijne week!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er idd erg leuk uit!
    Toch maar goed dat je hebt doorgezet...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat toevallig, mijn schoonmoeder zag ze laatst ook ergens staan en ze vertelde erover..
    Leuk hoor en vooral knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat goed!!! Ik wil het ook eens graag gaan proberen...maar voor nu is het me nog wat te lastig.
    Knap hoor!!! Ze zijn prachtig!

    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn heel mooi geworden en ook even doorgezet en gelijk maar voor de meiden erbij... knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn super leuk! Je ziet het, de aanhouder wint altijd!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi! Dit motiveert mij ook wel eigenlijk. Ik wilde ook graag zo'n armband en heb zonder resultaat geprobeerd hem te winnen. Rechtuit breien is ook het enige wat ik kan (qua breien dan he haha) maar na het zien van jouw mooie armbanden ga ik toch ook een kansje wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn erg leuk geworden ,ga denk ik ook nog een poging wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja!
    Je hebt meegedaan aan de give away.
    helaas heb je niet gewonnen maar ik ga elke deelnemer wel iets toesturen. mail je me daarom even jouw adres?
    nicky5209@hotmail.com
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...