Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

miny op haar scooter van tintangel

Ik heb het geprobeerd. Ik wilde miny vrijdag al graag aan jullie showen. Maar om 12 uur, toen de kinderen uit school kwamen, was ze nog net niet helemaal af. En die kleine details die maken van haar juist zo'n leuk muisje. Zaterdag heb ik het helmpje en de bril nog toegevoegd en haar sjaaltje omgeknoopt en voila, hier is ze dan.







Waar zou ze naar toe gaan op haar hippe scooter?







Inmiddels ben ik begonnen met de vogelverschrikker van Septemberspring. Een iets grotere pop en ook weer heel leuk om te doen. De foto's volgen vast snel.



Uit Schotland hadden we wat lekkere kant en klare mixen voor cupcakes meegenomen. Dit weekend bakte de oudste de strawberry cupcakes





Je begrijpt wel dat deze inmiddels al op zijn.


8 opmerkingen:

  1. Oh! Miny is echt super tof!

    http://tantejannie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat ze naar mijn huis komt rijden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww jammer had er wel 1 gelust ha ha

    echt zo gaaf wat je maakt
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha! Wat is 't een hippe muis zo! En die Schotten en Engelsen die kunnen er wat van met hun koekjes en cakejes, hé? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk muisje!!! Echt gaaf! Knap werk ook!
    Die cakejes zien er heerlijk uit!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig!! en dat andere o zo lekker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat is ze schattig geworden!!
    Ik ben benieuwd naar je vogelverschrikker.
    Die cupcakes zien er ook uit om op te smullen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar zo mooi kan ik het niet hoor! Wat leuk!!!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...