Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

mooi rood is niet lelijk

Vanmorgen ben ik even achter de naaimachine gekropen om een kussentje en het grote kussen op de klepbank een nieuw jasje te geven. Gisteren ben ik namelijk op het stoffenspektakel in Leeuwarden geweest. Er was zo ontzettend veel keus dat ik op laatst ook niet meer wist waar ik moest kijken. Maar deze drie bleven in mijn hoofd hangen en die heb ik dus aangeschaft.
Omdat er weer steeds meer rood in mijn huis kruipt was het wel tijd om het kussen van de klepbank in de keuken aan te passen.




                                                       Staat dat niet gezellig.





Het kussentje bovenop de verkleedkist van mijn meiden. Deze staat in de kamer, omdat hij zo vaak gebruikt wordt.




En als laatste vielen we voor dit stofje. We, mijn dames en ik. Deze moest gewoon mee. Wat er uiteindelijk van gemaakt gaat worden weet ik nog niet, maar laten liggen was ook geen optie.




Het is hier nog wat mistig, maar vanmiddag gaan we toch even lekker erop uit met de fiets. Hier is het deze week namelijk herfstvakantie. Lekker uitslapen (alleen morgen even werken) en leuke dingen doen. 





9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stofjes, en wat een leuk bankje!
    Ik kan begrijpen dat het Bambi stofje niet kon blijven liggen... schattig.

    Geniet van jullie herfstvakantie, bij ons zit het er helaas weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is inderdaad een heel gezellig kussen geworden op de klepbank. Sowieso zijn het super mooie stofjes! Goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die rode stofjes.
    En die bambi is ook schattig...
    Goede vakantie toegewenst, hier schijnt het zonnetje al flink!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Damned heb ik een stoffenspektakel in de buurt gemist! Niet best, jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig dat bankje!!! en nu helemaal hip met dat mooie kussen, ook de andere stofjes zijn prachtig

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehlala wat een mooie stofjes!
    En die hertjes? Mmmmm voortreffelijk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk.
    Erg leuk stofje.
    Die hertjes stof is geweldig.
    Ik snap dat je die niey kon weerstaan.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat dat gezellig !!!

    Ach, ik wilde dat dat stoffenspektakel hier eens in de buurt kwam. Ben er ooit een keer stomtoevallig tegenaan gelopen toen we naar de dierentuin in Emmen gingen. Maar aan de andere kant maar goed ook dat het hier niet in de buurt is; krijg ik alleen maar nog meer voorraad van !!! :o)!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je leuke stofjes gekocht: De rode is echt iets voor de klepbank, echt scandinavisch. Daar hou ik wel van en de stof van de hertjes is ook geweldig leuk. Ben benieuwd wat je daar van gaat maken.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...