Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

sneak preview

Alvast even gluren hoe ver ik met de vogelverschrikker ben? Hier een fotootje.


Dit is weer zo leuk om te maken. Langzaam aan wordt het steeds meer een echte vogelverschrikker.




In een woonblad zag ik een prachtige glazen schaal van Riviera Maison staan. In het midden plek voor een waxinelichtje en erom heen ruimte om hem te vullen met zoveel mogelijkheden (herfst, sinterklaas, kerst, voorjaar en ga zo maar door) dat ik na wat wikken en wegen hem gewoon gekocht heb. En nu al ben ik er zo blij mee. Er ligt nu mos, herfstblaadjes en appeltjes in. S'avonds als het lichtje brandt is het helemaal genieten. 





Onze zithoek. Met mijn mooie schaal op tafel natuurlijk.








5 opmerkingen:

  1. ik kan het er al echt in zien hoor!!! wat enorm leuk zeg en wat een gezellig schaaltje heb je gemaakt
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je met de vogelverschrikker bezig bent! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Wat een mooi gezicht die schaal!! Kan me helemaal voorstellen dat je daarvoor bent gevallen. Gezellig zo!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend hoe het eruit komt te zien :D
    Gave schaal!!!!En erg functioneel,kun je he hele jaar gebruiken/vullen op thema!!X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie schaal hoor! En een super gezellige zithoek!!
    De vogelverschrikker gaat vast ook heel mooi worden!


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige en mooie 'seizoen' schaal en de Vogelverschrikker vindt ik persoonlijk zo leuk patroonblad en om te maken ook ... ben zeer benieuwd naar jou eindresultaat !

    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...